Jacky, ein Leben für den Rock'n Roll
Jacky has rocked throughout Switzerland with his band for 50 years. His 70th birthday coincides with their 50th anniversary on stage. Numerous celebrities pay tribute to Jacky and congratulate him on his life dedicated to rock-'n’-roll.